Yemek Değil Zehir Yediler! Kütahya’da 72 Kişi Hastanelik Oldu

Gündem (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 23.06.2026 - 23:54, Güncelleme: 23.06.2026 - 23:54 51 kez okundu.
 

Yemek Değil Zehir Yediler! Kütahya’da 72 Kişi Hastanelik Oldu

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinliğin ardından yaşanan toplu rahatsızlık vakası paniğe neden oldu. Etkinlik kapsamında dağıtılan yemekleri tükettikten sonra mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı şikayetleri yaşayan çok sayıda öğrenci ve vatandaş hastanelere başvurdu.
Lider Gündem - Edinilen bilgilere göre, olay sonrası sağlık kuruluşlarına müracaat edenlerin sayısı 72’ye ulaştı. Rahatsızlanan kişilerden büyük bölümünün öğrenci olduğu öğrenilirken, sağlık ekipleri olayın ardından bölgede geniş çaplı inceleme başlattı. Hastaneye kaldırılanlardan 48 kişinin tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği belirtilirken, 23 kişinin ise çeşitli hastanelerde tedavi ve gözlem altında tutulduğu bildirildi. Hastaların genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayın ardından İl Sağlık Müdürlüğü ve ilgili kurumlar harekete geçerek tüketilen yemeklerden numune aldı. Uzman ekipler, rahatsızlığın nedenini belirlemek amacıyla laboratuvar incelemelerini sürdürüyor. Veliler yaşanan olay nedeniyle büyük endişe yaşarken, öğrencilerin toplu şekilde rahatsızlanması okul çevresinde de tedirginliğe yol açtı. Yetkililer, kesin sonucun yapılacak analizlerin ardından netlik kazanacağını ifade etti. Kütahya’da yaşanan toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili soruşturma başlatılırken, olayın tüm yönleriyle araştırıldığı bildirildi. 
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinliğin ardından yaşanan toplu rahatsızlık vakası paniğe neden oldu. Etkinlik kapsamında dağıtılan yemekleri tükettikten sonra mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı şikayetleri yaşayan çok sayıda öğrenci ve vatandaş hastanelere başvurdu.

Lider Gündem - Edinilen bilgilere göre, olay sonrası sağlık kuruluşlarına müracaat edenlerin sayısı 72’ye ulaştı. Rahatsızlanan kişilerden büyük bölümünün öğrenci olduğu öğrenilirken, sağlık ekipleri olayın ardından bölgede geniş çaplı inceleme başlattı.

Hastaneye kaldırılanlardan 48 kişinin tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği belirtilirken, 23 kişinin ise çeşitli hastanelerde tedavi ve gözlem altında tutulduğu bildirildi. Hastaların genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayın ardından İl Sağlık Müdürlüğü ve ilgili kurumlar harekete geçerek tüketilen yemeklerden numune aldı. Uzman ekipler, rahatsızlığın nedenini belirlemek amacıyla laboratuvar incelemelerini sürdürüyor.

Veliler yaşanan olay nedeniyle büyük endişe yaşarken, öğrencilerin toplu şekilde rahatsızlanması okul çevresinde de tedirginliğe yol açtı. Yetkililer, kesin sonucun yapılacak analizlerin ardından netlik kazanacağını ifade etti.

Kütahya’da yaşanan toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili soruşturma başlatılırken, olayın tüm yönleriyle araştırıldığı bildirildi. 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve lidergundem.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.